2008. december 2., kedd

Milánó, mamma mia! :D

Voltam Milánóban. :) Ryanairrel utaztunk, nem a legjobb, de a legolcsóbb... Nem Milánóba érkezett a gép, hanem Bergamóba, ami kb 70 km Milánótól. Elég későn érkeztünk, aztán megtaláltuk a vonatot, és rögtön az első utunkon megbüntettek 5 euróvan. Így jártunk, nem érvényesítettük a jegyünket a megfelelő sárga dobozban, ez volt a baj. Mindegy, visszafelé nem volt gond. :D

A Hotel Diabloban foglaltunk szállást (a legolcsóbbat persze), de nem találtuk meg, kb. egy órát kerestük azt is... aztán megtaláltuk egy lehetetlen kapualjban, de ott aztán közölték, hogy egy másik szállóba kell mennünk, mert itt még nincs szabad szoba,,,, huhh, akkor még egy órát sétáltunk, mindenesetre nagyon hideg volt, de izgalmas keresgélés, kaland. :D

Aztán megtaláltuk. Egy holdkóros pasas fogadott minket, vicces volt. Kb. éjjel 1 volt mikor útnak indultunk e centrumba bulizni, de mint kiderült, Milánó nem egy bulis város, semmit se találtunk, emberek is alig voltak az utcákon. Aztán éhesek is voltunk nagyon nagyon,de már csak kebabot tudtunk enni... és képzeljétek a kebabosnál találkoztunk egy olasszal (mily meglepő :D), aki felajánlotta, hogy hazavisz minket szívesen. Azt nem írtam, eddig, de négyen voltunk, Maiju, Juan, Franky és én. A srác haza is vitt minket. Amúgy nagyon kedvesek az olaszok, segítőkészek voltak, figyelmesek és ami a legmeglepőbb számomra, hogy mindenki tudott angolul, akihez csak szóltunk.

Másnap elmentünk megnézni a dómot természetesen, fel is mentünk, fantastíco, magnífico! Nagyon más látnivaló nincs is. Sétálgattunk, kávéztunk, aztán hazamentünk és onnan egy közeli étterembe mentünk vacsizni. Hát muszáj volt egy pizzát ennem, tenger gyümölcseivel (pizze mare blu). Nagyon finom volt!!!! ;) Ja és az olasz sört is megkóstoltuk, az is jóó.

Azután mi Maijuval otthon maradtunk, mert esett az eső, nem volt kedvünk pénzt költeni, meg bulizni. A fiúk elmentek valahová bulizni, de nem volt annyira húdenagyszám, ahogy elmondták. Utolsó nap még végigsétáltunk a világ negyedik legdrágább utcáján Milánóba, aztán mentünk Bergamóba. Kár, hogy későn értünk oda, mert sokkal szebb Milánónál. Milánó divatváros, szép, de Bergamó igazi meseváros!

A képen a prada bolt előt...
Odavoltunk érte! :D Egy kis dombon van a régi belváros, ahol kis utcácskák, templomok, kis terek, butikok vannak. Aztán irány a reptér. Hát életemben nem voltam ilyen rossz reptéren. Nem volt sor, felszálláskor valóságos harc volt, nyomakodás, pofavágás. De túléltük és ablak mellett ültem hehheeeee.