2008. november 28., péntek

Éljen Milánó!

Hellóó, mindenki, sajnos a lakásból eltűnt az internet, vagyis mostantól „biztonságosra” változott a hálózat, amit eddig használtam. :( Nem örülök neki, sajna ez van. És persze ez is akkor történik, amikor mindenki elmegy Madridból… Hát így a hétvége elég unalmasan telt, kivéve a vasárnap délelőttöt, amikor Maijuval kimentünk a Rastróra. A Rastró, egy bolhapiac. Eléggé népszerű a madridiak körében, rengeteg ember paszírozza végig magát a keskely kis utakon. Már korábban is akartam venni az itt annyira divatos pakisztáni sílusu sálat! Most végre megvettem, otthon annyira nem menő (itt minden második emberen ez van), így jó lesz. ;) Aztán beültünk egy kis bárba dumcsizni. Amúgy egész nap süt a nap, fantasztikus idő van! Azért ez feldob. :P




Mi történt még múlt héten… Lássuk, a munka jól halad, még mindig fejdíszeket kell gyártanunk. Meg a városba kellett anyagbeszerző körútra mennünk. Még mindig odavagyok a spanyol kajákért, ha tehetem (és mondjuk, olcsót találok), akkor azt eszem. :D





Jövő hétvégén viszont irány Milánóóó! Nagyon olcsón találtunk jegyet szerencsére. Eredetileg Marokkóba szerettünk volna menni, de oda drágák a jegyek. Pedig rátettem volna a tappancsomat afrikai földre! Majd legközelebb. Na, szóval Milánó az úti cél, négyen vagyunk, Franky, Juan, Maiju és én. Lehet, hogy lesznek többen is, de mindenesetre mi már lefoglaltuk a szállásunkat, a Diablo hostelben. :D Jól hangzik mi? Ja és kb. 2 utcányira van a világ egyik legdrágább utcájától. Na, pénzt nem fogunk költeni szerencsére az tuti. :))))) Szóval ez a terv, remélem jól alakul.

Közben eltelt két nap, most indulok internetfelderítő túrára, közeli kávézókba stb. Remélem, hogy sikerrel járok. Mostanra azért eléggé leromlott az idő. Tegnap is nagyon hideg volt, meg esett is. De most például süt a nap… csalóka. Mert jó hideg van kint!

0 megjegyzés:

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP