2008. november 17., hétfő

Hosszúhétvége.

Ez a hétvége csütörtökön kezdődött, ugyanis aznap érkeztek meg Franky barátai, Anjia Németországból, Iina Finnországból. Készítettünk nekik egy kis spanyol vacsit, vettünk speckó sajtot, „jamon serrano”-t, ami spanyol sonka meg tálaltunk egy kis szardíniát, jaa meg olajbogyókat! Na, aztán iszogattunk, nem mentünk sehova, mert késő lett volna.

Másnap sétáltunk velük a városban, ebédeltünk egyet, aztán séta tovább… :) Egészen estig sétáltunk, aztán hazamentünk és iszogattunk kicsit. Franky többször reklámozta már nekem is, hogy volt egy diszkóba, ahova csak dél amerikaiak járnak, spanyolok meg, nem, de hogy mennyire király… Kicsit féltem először a helytől, de hát az a zene amit ott játszanak, nagyon tetszik.




A jobbloldali képen: Franky, Iina, Anija, Diego és én.



Buli és városnézés.



Na mielőtt mentünk volna táncikálni, előtte elmentünk a Lariékhoz (Finn srác), ahol már sokkal többen lettünk. :) Onnan mentünk együtt, de kb. olyan 3kor indultunk el. Reggel 6kor zárt a hely, úgyhogy az első metróval haza is tudtunk menni. Nagyon jó volt, mindenki táncolt, mint az őrült (én is :P). Persze másnap alig bírtunk felkelni…


A szombati nap is városnézéssel, sétálással telt. Délután elmentünk egy olyan pubba, ami egy épület harmadik emeletén van (vagyis egy bérház kb.). Ott találkoztunk pár barátunkkal. Klassz kis hely, oda menni fogunk még. Sok fiatal van, igazi spanyol fíling az egész hely, azzal a kivétellel, hogy itt lehet almabort inni, vagy cidert (angolul). És nem is akárhogyan kell kitölteni. Kb. fél méter magasról kellett a pohárba önteni (meg beletalálni) és gyorsan meginni. Én is kipróbáltam. Nem rossz.





Este megint indultunk bulizni, csak most egy másik helyre. Oda, ahol legelőször is voltam. Most nem volt annyira jó, mert bár 5 euróért be tudtunk menni, a ruhatárnál máris előjött a „húzzunk le minél több bőrt az emberről”, mert pulcsiért és kabátért külön-külön kellett fizetni egy eurót a ruhatárba. Na, oké, túléltük (én persze dühöngtem, mert utálom az ilyen smucigoskodást), de legalább a belépőjegy fedezett egy ingyen italt.

Érdekesség, hogy itt a női és a férfi WC-t hold, illetve napocska jelzi az ajtón. Mint kiderült pl. Németországban ez fordítva van és ott a napocska a lány. Mindegy, nálunk otthon szerintem nincs is ilyen… Itt azért nem maradtunk reggelig, mert már mindenki hulla fáradt volt. Így viszont éjszakai buszoztunk. Másnap pedig a lányok még elruccantak a közeli bevásárló centerbe, aztán elkísértük őket a reptérre. Nagyon aranyosak voltak, jókat buliztunk, nekem csak annyi volt a bajom, hogy megfáztam és szombaton gyakorlatilag nem volt hangom. Illetve ami volt az is valami 80 éves jazzénekesé... Az kicsit rossz volt :P, de most már visszatért. :D :D




Városnézés és a Viri a reptéri metróállomáson.

1 megjegyzés:

ronyiszka 2008. november 18. 11:27  

na mar epp akartam kerdezni, h que passa en Madrid?

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP