2008. október 16., csütörtök

Madridi séta

Gyönyörű idő, 25 fok, napsütés. Legjobb idő egy jó kis városnézéshez! Sétámat Madrid legdrágább negyedében kezdtem. Gyönyörű épületek, kovácsoltvas erkélyek, szép motívumok a házakon, telis tele van a környék ilyen épületekkel.





Az útikönyv egyik ajánlata Madrid legrégebbi és legszebb benzinkútja volt, amit megnéztem, íme, a kép, én valami egészen másra számítottam… :)





Kis utcácskákban kóboroltam, színes épületek, mediterrán hangulat, ilyen Madrid mindenhol (a belvárosban). Találtam pár csempés épületet, de nincs olyan sok. Néhány söröző és bolt őrzi ezt a hagyományt.





A kisutcákból kiérve lassan elértem Madrid „fashion street” – jére. Hehe, nekem a paradicsom. :D Az utca telis tele van üzletekkel, butikokkal, kizárólag a bulis fiatalok számára kreált kollekciókkal. Itt aztán látni színes egyéniségeket. Az emberek már mindent magukra aggatnak, csak hogy egyedibbek legyenek az átlagnál. Persze néha azért akadnak durva túlzások… Például a 40es nők is úgy öltözködnek sokszor, mint a tinik és azért valljuk be az kevés százalékuknak áll jól. De rengeteg a deszkás stílusú, persze így a csajok, még ha van alakjuk, azt se lehet kivenni a lógós holmik alól… Szóval érdekesen torzítják el a saját sziluettjeiket. De ezek csak a túlzások, nagyon sok csinosan, mégis extravagánsan öltözködő fiatal van! Ja, ami még vicces, hogy vagy nagyon sok a meleg fiú, vagy csak divat buzisan öltözködni… nem jöttünk rá még. :D


Ezután sétáltam kicsit a Gran Vián, ami az egyik fő út Madridban. És onnan elmentem a Plaza Major-ra, ami az egyik főtér Madridban. Jó lenne ott kávézni majd egyet… :D Persze ott a legdrágább.






Később találkoztam a Renivel (tudjátok, a Gergő felesége, ők segítettek nekem, amikor megérkeztem) meginni egy tejeskávét. Amolyan csajos trécselés meg miegymás. Erre szükségem van. ;) Jól elbeszélgettünk, ettünk sütit, lehet, hogy hozzá fogok járni spanyol magánórákra (perfektül beszél). :)





Miután elváltunk én még bolyongtam kicsit a városban, majd találkoztam Frankyvel és elmentünk a „magyar találkára”. Az iwiwen nézelődtem, magyarok után, akik Madridban vannak és végül is ott akadtam rá erre a találkára. http://www.hungarito.com/ Jó volt, nagyon vegyes kis társaság gyűlt ott össze. Vannak erdélyi magyarok, vannak spanyolok, akik magyarul tanulnak. És magyarok, akik itt élnek, tanulnak, dolgoznak. Érdekes sztorik, hogy ki, hogyan keveredett ide és miért. Ez szerdánként van, menni fogunk! :D



Még az este elhatároztuk Frankyvel, hogy megnézzük a bikaviadalok színhelyét kivilágítva. Hát megnéztük, de annyira nem volt kivilágítva. :P Aztán meg majdnem lekéstük az utolsó metrót, de mindenkinek sikerült végül hazajutnia. Szerencsére Madridban a metró fél2ig jár! Jó lenne otthonra is!

0 megjegyzés:

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP